Saturday, August 14, 2010

Sayonara!

Assalamualaikum...



Saya terfikir untuk menghentikan penulisan saya disini sehingga saat ini sahaja. Dan saya meluahkan hasrat saya kepada seseorang.


"Kenapa nak tutup?"


"Dah lama sangat. I need some changes. My life need adjustment."


"This time for real?"


"InsyaAllah."


"Yelah, sebelum ni pernah cakap nak tutup tapi tak tutup pun."


"InsyaAllah. memori banyak sangat dengan blog tu. I could never stop crying when reading the old entries. It grew with me. Too much, too much."


"sureeeeeeeeeee?"


"InsyaAllah, sure. doakan!"


So, that's it. May Allah bless, people. Sayonara!

2 comments:

abrak said...

alamak! I'm not sure this have been how many times. But the thing is, I'll always looking forward for more.

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)